Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken. Je vindt er ook de openingsuren bij.
Neem contact op met je winkel en vraag het na. Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken.
AVEVE heeft 250 verkooppunten over heel België. Klik hier om een winkel in je buurt te zoeken.
Op basis van je meest recente aankopen met je My AVEVE-kaart krijg je van AVEVE kortingsbonnen voor premium hondenvoeding. Heb je producten van een deelnemend merk van premiumvoeding gekocht, dan zou je op regelmatige basis een bon in je mailbox moeten krijgen. Is dat niet zo, check dan:
Je vindt alle details van de promoties terug op de promopagina.
Op de website vind je alleen promoties die ook geldig zijn in de winkel. Een overzicht van alle promoties vind je op de promopagina.
Ja, dat kan voor sommige activiteiten. Als er een wachtlijst is, bereik je die via de pagina van de activiteit. Schrijf je erop in en je krijgt een e-mail als er plaatsen vrijkomen.
Je vindt alle details op de pagina van de activiteit. Daar staat ook of inschrijven nodig is en hoe je dat doet. Voor sommige activiteiten hoef je je niet in te schrijven.
Opgelet: je krijgt je inschrijvingsgeld alleen terug als je minstens twee dagen vooraf annuleert. Ook als AVEVE zelf de activiteit annuleert, krijg je het volledige bedrag terug.
Je vindt alle details op de pagina van de activiteit. Als je iets moet meenemen, staat het duidelijk vermeld.
Sommige activiteiten zijn voorbehouden voor kinderen. Dat staat dan duidelijk vermeld op de pagina van de activiteit.
Je vindt alle geplande activiteiten op de site. Klik hier om ze op te zoeken.
Ja, sommige activiteiten zijn voorbehouden voor kinderen. Dat staat dan duidelijk vermeld op de pagina van de activiteit.
Neen, maar je kunt je lijstje wel afdrukken en meenemen naar de winkel.
In elke e-mail vind je onderaan een link om je uit te schrijven. Klik daarop en je komt op de My AVEVE-pagina terecht. Of klik hier om rechtstreeks naar deze pagina te gaan.
Hoe ga je te werk?
Wat kun je met je bakprofiel? Laad foto’s op van je eigen bakcreaties, duid je favoriete recepten uit je receptenboekje aan of geef mee wat je favoriete bakproducten zijn.
Wat kun je met je dierprofiel? Laad een foto van je dier op en vertel wat je er leuk aan vindt, waar jullie samen gaan wandelen, wat je favoriete ras is en nog veel meer.
Als je je registreert met je My AVEVE-kaart, is je profiel er automatisch aan gekoppeld.
Registreerde je je eerst zonder kaart? Dan kun je later je kaart aan je profiel koppelen:
Als de kaart recentere gegevens bevat, dan overschrijven die de gegevens van je profiel
Om een receptenboekje te maken moet je eerst inloggen. Open het recept van je keuze en klik op ‘voeg toe aan receptenboekje’. Selecteer zo alle recepten die je wil bijhouden.
Dat hangt af van welke nieuwsbrieven je zelf uitkoos.
Je e-mailadres is je unieke identificatie om je aan te melden bij AVEVE. Je kunt je e-mailadres onder 'inloggegevens' wijzigen in je My AVEVE profiel.
Zoveel als je wil. Er is geen limiet.
Ja, dat kan. Als je je boodschappenlijst opvraagt, staat er bovenaan een knop ‘afdrukken’.
Nee, dat kan niet. Er kan slechts 1 profiel gekoppeld worden aan 1 kaart.
Neen, dat is niet mogelijk.
Ja, dat kan als je hen registreert met hun eigen e-mailadres.
Neen, dat is niet nodig. Als je al een online profiel hebt, kun je je kaart koppelen aan je profiel. Zie vraag ‘Hoe koppel ik mijn My AVEVE-kaart aan mijn profiel?
Vulde je een inschrijvingsformulier in en heb je al een My AVEVE-kaart? Registreer je dan eenvoudig online via ‘ik heb een My AVEVE-kaart’. Normaal komen je gegevens dan automatisch in je online profiel terecht.
Ja, dat kan op twee manieren.
Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je gegevens aan.
Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je vertrouwde AVEVE-winkel aan.
Klik bovenaan op ‘Aanmelden My AVEVE’.
Er zijn twee opties:
Vul je persoonlijke gegevens in zoals naam, adres en e-mailadres. De velden met een sterretje zijn verplicht.
Daarna krijg je een bevestigingsmail met een link. Bevestig je registratie door op de link te klikken. Vanaf dan heb je toegang tot je My AVEVE-profiel.
Dat doe je op je My AVEVE-profielpagina. Klik hier om naar deze pagina te gaan. Of klik op de link om je uit te schrijven van de e-mail die je niet meer wil krijgen. Daarmee kom je ook op de My AVEVE-pagina terecht.
Hoe ga je te werk?
Ga naar je profielpagina. Scroll naar beneden en klik op het vinkje om je profiel te tonen of te verbergen.
Log in via de My AVEVE-pagina. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Je hebt er toegang tot al je gegevens. Klik in de grijze menubalk op ‘activiteiten’. Je vindt er een overzicht van de activiteiten waarvoor je je inschreef.
Stel een nieuw wachtwoord in:
Ga naar de wedstrijdpagina. Je vindt er alle wedstrijden waaraan je kunt meedoen en je leest er ook alle details. Klik hier om naar deze pagina te gaan.
Als je bij de winnaars bent, laten we je dat weten per e-mail of per brief. We maken de winnaars ook bekend op deze website. Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden.
Dat vind je terug op de pagina van de wedstrijd en in het wedstrijdreglement.
Als er een fotowedstrijd is, zijn de winnaars de personen waarvan de foto's worden uitgekozen door een AVEVE-jury.
Meer info lees je in het wedstrijdreglement. Je vindt dat terug op de pagina van de bewuste wedstrijd.
Ja, je mag aan meerdere wedstrijden meedoen. Behalve als dat uitdrukkelijk verboden is in het wedstrijdreglement.
Sommige wedstrijden zijn er alleen voor My AVEVE-kaarthouders, andere staan open voor iedereen. Het icoon ‘My AVEVE exclusive’ geeft aan dat de wedstrijd voorbehouden is voor kaarthouders.
Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden. De winnaars zijn 14 dagen te raadplegen.
Dat lees je op de wedstrijdpagina of in het wedstrijdreglement.
We maken alleen je naam en je stad of gemeente bekend op de website.
Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden. De winnaars zijn 14 dagen te raadplegen.
Via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site.
Klik hier voor onze contactgegevens.
Achteraf een factuur vragen is mogelijk. Hou er wel rekening mee dat daar een hele procedure aan voorafgaat. We raden daarom aan de factuur meteen aan te vragen bij betaling.
Ja, er zijn cadeaucheques van 5 euro, 10 euro en 25 euro. Je kunt ze kopen in je AVEVE-winkel.
De cadeaucheques zijn geldig in alle AVEVE-winkels.
Daarvoor moet je eerst registreren op de My AVEVE-pagina. Wanneer je daarna inlogt, kun je reacties achterlaten.
Ja, je kan je ecocheques gebruiken voor de aankoop van:
Meer informatie vind je op de website van Edenred of Sodexo.
De prijzen op onze site zijn richtprijzen en komen meestal overeen met de winkelprijzen. Maar het blijven richtprijzen.
Je kunt vragen stellen en klachten melden in je AVEVE-winkel. Of neem contact met ons op via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site. Klik hier voor onze contactgegevens.
De algemene voorwaarden staan op deze site vermeld. Klik hier om ze te raadplegen.
Je kunt punten sparen in alle AVEVE-winkels. Je gespaarde punten verzilveren kan alleen in je vertrouwde AVEVE-winkel.
Wil je de winkel wijzigen waar je je korting opneemt? Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je vertrouwde AVEVE-winkel aan.
Je My AVEVE-kaart blijft onbeperkt geldig.
Dat hangt af van de voorkeuren die je bepaalde in je My AVEVE-profiel.
Wil je over bepaalde onderwerpen geen informatie meer krijgen? Pas je voorkeuren dan aan in je profiel. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je gegevens aan.
Vraag je My AVEVE-kaart in de AVEVE-winkel van je voorkeur en je krijgt je kaart direct mee. Registreer je kaart daarna zelf op www.avevewinkels.be en ontdek de voordelen van het online My AVEVE-profiel.
Er zijn drie mogelijkheden:
Een My AVEVE-kaart is volledig gratis.
Als je het nummer van je My AVEVE-kaart kent, kan je het puntensaldo in je AVEVE-winkel laten overdragen. Ken je het nummer van de verloren kaart niet, vraag dan best een nieuwe kaart en laat achteraf het puntensaldo overplaatsen. Neem daarvoor contact met ons op. Op deze pagina vind je onze contactgegevens terug.
Ja, de korting is geldig op alle producten.
Stuur ons een e-mail met je vraag. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord. Of neem contact met ons op via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site. Klik hier voor onze contactgegevens.
Neen, met je My AVEVE-kaart spaar je punten bij iedere aankoop. Heb je genoeg gespaard, dan krijg je korting op je aankopen. De gegevens van de winkel waar je de korting krijgt, staan altijd op het kassaticket.
Het is mogelijk om je buitenlands adres op te geven. Je kunt het eventueel aanpassen op je My AVEVE-profiel.
Vraag je een My AVEVE-kaart aan, dan krijg je 1 kaart en 1 sleutelhanger. Op die manier kunnen twee personen in het gezin gebruik maken van dezelfde kaart.
Nee, dat kan niet. Eén kaart, één profiel. Je kunt wel meerdere profielen per gezin maken zonder ze te koppelen aan een kaart. Je hebt daarvoor alleen voor elk gezinslid een uniek e-mailadres nodig.
Ja, dat kan. De punten die je in een andere winkel spaart dan je vertrouwde AVEVE-winkel komen 48 uur na aankoop automatisch bij je totaal. Je gespaarde punten verzilveren kan alleen in je vertrouwde AVEVE-winkel.
Werkt je My AVEVE-kaart niet naar behoren, breng ze dan binnen in je AVEVE-winkel. De winkelmedewerker geeft je een nieuwe kaart en zet het puntensaldo over.
Nee, de My AVEVE-kaart is voor iedereen dezelfde, met dezelfde voordelen.
Neen, je gespaarde punten vervallen niet.
Je My AVEVE-kaart kan je aanvragen in iedere winkel van AVEVE. Hier vind je alvast een formulier dat je vooraf kan invullen.
Je kan je kaartnummer terugvinden op je My AVEVE-kaart.
Het klantenkaartnummer staat links onder de barcode en bestaat uit 13 cijfers (zonder spaties).
Ieder klantenkaartnummer begint met 10000.
Als je je My AVEVE-kaart thuis bent vergeten, zeg je dat best aan de kassa. Dan wordt er op je kassaticket een barcode gedrukt om de punten bij je volgende bezoek aan de winkel toe te voegen. Deze barcode is 1 jaar geldig. Als de winkelmedewerker bij je volgende bezoek de barcode én je My AVEVE-kaart scant, komen deze punten bij het saldo op je kaart.
Wanneer je je My AVEVE-kaart hebt gekregen in de winkel, kan je je in enkele eenvoudige stappen registreren op www.avevewinkels.be en genieten van alle My AVEVE-voordelen:
Iedere euro die je uitgeeft in een AVEVE-winkel, geeft recht op 1 punt. Heb je 250 punten gespaard? Dan verschijnt op je kassaticket van je vertrouwde AVEVE-winkel dat je bij je volgende aankoop een korting krijgt van € 2,50. Deze korting is alleen geldig in je vertrouwde AVEVE-winkel op vertoon van je My AVEVE-kaart. De naam van de winkel waar je korting krijgt staat altijd op het kassaticket.
Er zijn nog meer voordelen:
Nog niet alle producten staan vermeld op de site. We vullen de ontbrekende producten geleidelijk aan.
Je vindt alle details van de promoties op de promopagina. Klik hier om naar deze pagina te gaan.
Neem contact op met je winkel en vraag het na. Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken.
Het basisassortiment is overal hetzelfde. Er zijn wel verschillen tussen AVEVE City, AVEVE Plus en AVEVE. Weet je niet of een bepaald product beschikbaar is? Neem dan contact op met de winkel van je keuze. Klik hier om de gegevens van je winkel op te zoeken.
Dieren zijn niet in alle winkels te koop. Je vraagt het best na in je AVEVE-winkel.
Omruilen is mogelijk als het gaat om een vergissing over de maat, het vermogen of de inhoud van een product. Je kan producten retourneren wanneer je aankoop aan de volgende voorwaarden voldoet:
Ja, je krijgt garantie op de artikelen waarvoor dat wettelijk bepaald is. Er is bijvoorbeeld twee jaar garantie op elektro.
Nee, dat is niet zo. Het basisassortiment is overal hetzelfde, maar andere producten zijn niet overal beschikbaar. Ben je op zoek naar een product, neem dan contact op met de winkel van je keuze. Klik hier om de gegevens van je winkel op te zoeken.