Algemeen

Vragen over de winkel

Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken. Je vindt er ook de openingsuren bij.


Hoe nuttig was deze vraag? ( 3 ) ( 1 )

Neem contact op met je winkel en vraag het na. Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 3 ) ( 0 )

AVEVE heeft 250 verkooppunten over heel België. Klik hier om een winkel in je buurt te zoeken.


Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
Vragen over bonnen en promoties

Op basis van je meest recente aankopen met je My AVEVE-kaart krijg je van AVEVE kortingsbonnen voor premium hondenvoeding. Heb je producten van een deelnemend merk van premiumvoeding gekocht, dan zou je op regelmatige basis een bon in je mailbox moeten krijgen. Is dat niet zo, check dan:

  • of de mail niet in je ongewenste mail is beland
  • of je e-mailadres is ingevuld in je My AVEVE-profiel
  • of het ingevulde e-mailadres correct is
  • of je hebt aangeduid dat we je via e-mail informatie mogen sturen
  • of je bij je laatste aankopen je My AVEVE-kaart gebruikt hebt
Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 2 )

Je vindt alle details van de promoties terug op de promopagina.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 1 )

Op de website vind je alleen promoties die ook geldig zijn in de winkel. Een overzicht van alle promoties vind je op de promopagina.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 4 )
Vragen over activiteiten

Ja, dat kan voor sommige activiteiten. Als er een wachtlijst is, bereik je die via de pagina van de activiteit. Schrijf je erop in en je krijgt een e-mail als er plaatsen vrijkomen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Je vindt alle details op de pagina van de activiteit. Daar staat ook of inschrijven nodig is en hoe je dat doet. Voor sommige activiteiten hoef je je niet in te schrijven.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )
  • Via de website ingeschreven? Dan krijg je je geld automatisch teruggestort binnen 10 dagen na de annulering.
  • In de winkel ingeschreven? Schrijf je uit in de winkel en het winkelpersoneel geeft je het verschuldigde bedrag meteen terug.
Opgelet: je krijgt je inschrijvingsgeld alleen terug als je minstens twee dagen vooraf annuleert. Ook als AVEVE zelf de activiteit annuleert, krijg je het volledige bedrag terug.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Via de website ingeschreven? Annuleer dan via je online profiel. Je krijgt je geld automatisch teruggestort binnen 10 dagen na je annulering.
  • In de winkel ingeschreven? Schrijf je uit in de winkel en het winkelpersoneel geeft je het verschuldigde bedrag meteen terug.

Opgelet: je krijgt je inschrijvingsgeld alleen terug als je minstens twee dagen vooraf annuleert. Ook als AVEVE zelf de activiteit annuleert, krijg je het volledige bedrag terug.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Je vindt alle details op de pagina van de activiteit. Als je iets moet meenemen, staat het duidelijk vermeld.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Sommige activiteiten zijn voorbehouden voor kinderen. Dat staat dan duidelijk vermeld op de pagina van de activiteit.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Via de website ingeschreven? Dan krijg je je geld automatisch teruggestort binnen 10 dagen na de annulatie.
  • In de winkel ingeschreven? Schrijf je uit in de winkel en het winkelpersoneel geeft je het verschuldigde bedrag meteen terug.
  • Terugbetaling zal zijn binnen 10 dagen na annulatie
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Je vindt alle geplande activiteiten op de site. Klik hier om ze op te zoeken.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Heb je je online ingeschreven? Log in op de My AVEVE-pagina met je e-mailadres en wachtwoord. Klik in de grijze menubalk op ‘Activiteiten’. Daar vind je de activiteiten terug waarvoor je je online inschreef. Je kunt er tot twee dagen op voorhand je inschrijving eenvoudig annuleren.
  • Heb je je ingeschreven in de winkel? Wend je dan tot het winkelpersoneel om je uit te schrijven.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Ja, sommige activiteiten zijn voorbehouden voor kinderen. Dat staat dan duidelijk vermeld op de pagina van de activiteit.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
Vragen over My AVEVE-profiel

Neen, maar je kunt je lijstje wel afdrukken en meenemen naar de winkel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 4 ) ( 0 )

In elke e-mail vind je onderaan een link om je uit te schrijven. Klik daarop en je komt op de My AVEVE-pagina terecht. Of klik hier om rechtstreeks naar deze pagina te gaan.

Hoe ga je te werk?

  • Ben je nog niet geregistreerd? Doe dat dan eerst. Kies voor registratie met My AVEVE-kaart of zonder kaart. Wel al geregistreerd? Ga dan verder naar de volgende stap.
  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Klik op ‘persoonlijke informatie’ in de grijze menubalk.
  • Pas je voorkeuren aan.
  • Wil je op geen enkele manier nog communicatie van AVEVE krijgen? Vink dan ‘ik wens geen communicatie van AVEVE te ontvangen’ aan. Dat betekent dat je geen e-mails krijgt, maar ook geen post of sms’jes.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Meld je aan op de My AVEVE-pagina
  • Klik in de grijze menubalk op ‘Profiel’
  • Kies ‘bakprofiel aanmaken’

Wat kun je met je bakprofiel? Laad foto’s op van je eigen bakcreaties, duid je favoriete recepten uit je receptenboekje aan of geef mee wat je favoriete bakproducten zijn.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Meld je aan op de My AVEVE-pagina
  • Klik in de grijze menubalk op ‘Profiel’
  • Kies ‘dierprofiel aanmaken’

Wat kun je met je dierprofiel? Laad een foto van je dier op en vertel wat je er leuk aan vindt, waar jullie samen gaan wandelen, wat je favoriete ras is en nog veel meer.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
  • Log eerst in.
  • Klik op ‘boodschappenlijst’ in de grijze menubalk.
  • Verwijder producten door op de prullenmand te klikken.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Als je je registreert met je My AVEVE-kaart, is je profiel er automatisch aan gekoppeld.

Registreerde je je eerst zonder kaart? Dan kun je later je kaart aan je profiel koppelen:

    • Log in
    • Klik in de grijze menubalk op ‘persoonlijke info’
    • Klik op de knop ‘koppel je kaart’
    • Vul je kaartnummer en postcode in en bevestig

Als de kaart recentere gegevens bevat, dan overschrijven die de gegevens van je profiel

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 5 )

Om een receptenboekje te maken moet je eerst inloggen. Open het recept van je keuze en klik op ‘voeg toe aan receptenboekje’. Selecteer zo alle recepten die je wil bijhouden.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Dat hangt af van welke nieuwsbrieven je zelf uitkoos.

  • Veel Bakplezier: 1 à 2 keer per maand
  • Slim Tuinieren: frequentie varieert afhankelijk van het seizoen
  • Veel plezier met je dier: frequentie varieert
  • Promo’s: 1 à 2 keer per maand
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 1 )

Je e-mailadres is je unieke identificatie om je aan te melden bij AVEVE. Je kunt dit niet zelf via je profiel wijzigen. Neem contact met ons op via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site.

Klik hier voor onze contactgegevens.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 1 )

Zoveel als je wil. Er is geen limiet.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ja, dat kan. Als je je boodschappenlijst opvraagt, staat er bovenaan een knop ‘afdrukken’.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Nee, dat kan niet. Er kan slechts 1 profiel gekoppeld worden aan 1 kaart.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Neen, dat is niet mogelijk.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ja, dat kan als je hen registreert met hun eigen e-mailadres.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Neen, dat is niet nodig. Als je al een online profiel hebt, kun je je kaart koppelen aan je profiel. Zie vraag ‘Hoe koppel ik mijn My AVEVE-kaart aan mijn profiel?

Vulde je een inschrijvingsformulier in en heb je al een My AVEVE-kaart? Registreer je dan eenvoudig online via ‘ik heb een My AVEVE-kaart’. Normaal komen je gegevens dan automatisch in je online profiel terecht.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 1 )

Ja, dat kan op twee manieren.

  1. Vink op de pagina van het recept alle AVEVE-producten aan. Klik daarna op ‘Voeg toe aan boodschappenlijstje’.
  2. Voeg het recept eerst toe aan je receptenboekje. Ga naar je receptenboekje. Klik bij het recept dat je wil bereiden op het plusteken (+). Alle AVEVE-producten komen nu automatisch in je boodschappenlijst. Voeg je meerdere recepten toe aan je lijst, dan staan de producten gesorteerd per recept. 
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 1 )

Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je gegevens aan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je vertrouwde AVEVE-winkel aan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Klik bovenaan op ‘Aanmelden My AVEVE’.

Er zijn twee opties:

  • Ik heb een My AVEVE-kaart
  • Ik heb geen My AVEVE-kaart

Vul je persoonlijke gegevens in zoals naam, adres en e-mailadres. De velden met een sterretje zijn verplicht.

Daarna krijg je een bevestigingsmail met een link. Bevestig je registratie door op de link te klikken. Vanaf dan heb je toegang tot je My AVEVE-profiel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 2 )

Dat doe je op je My AVEVE-profielpagina. Klik hier om naar deze pagina te gaan. Of klik op de link om je uit te schrijven van de e-mail die je niet meer wil krijgen. Daarmee kom je ook op de My AVEVE-pagina terecht.

Hoe ga je te werk?

  • Ben je nog niet geregistreerd? Doe dat dan eerst. Kies voor registratie met My AVEVE-kaart of zonder kaart. Wel al geregistreerd? Ga dan verder naar de volgende stap.
  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Klik op ‘persoonlijke informatie’ in de grijze menubalk.
  • Pas je voorkeuren aan.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ga naar je profielpagina. Scroll naar beneden en klik op het vinkje om je profiel te tonen of te verbergen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Log in via de My AVEVE-pagina. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Je hebt er toegang tot al je gegevens. Klik in de grijze menubalk op ‘activiteiten’. Je vindt er een overzicht van de activiteiten waarvoor je je inschreef.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Stel een nieuw wachtwoord in:

  • Klik op ‘wachtwoord vergeten?’ op de My AVEVE-inlogpagina.
  • Vul je e-mailadres in. Je krijgt automatisch een e-mail met een link toegestuurd.
  • Klik op de link om je wachtwoord te wijzigen. 
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
Vragen over wedstrijden van AVEVE

Ga naar de wedstrijdpagina. Je vindt er alle wedstrijden waaraan je kunt meedoen en je leest er ook alle details. Klik hier om naar deze pagina te gaan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Als je bij de winnaars bent, laten we je dat weten per e-mail of per brief. We maken de winnaars ook bekend op deze website. Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Dat vind je terug op de pagina van de wedstrijd en in het wedstrijdreglement. 

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
Als er een wedstrijdvraag is met schiftingsvraag, dan zijn de winnaars de personen die een juist antwoord geven op de wedstrijdvraag (of wedstrijdvragen) en het aantal van de schiftingsvraag het dichtst benaderen.

Als er een fotowedstrijd is, zijn de winnaars de personen waarvan de foto's worden uitgekozen door een AVEVE-jury.

Meer info lees je in het wedstrijdreglement. Je vindt dat terug op de pagina van de bewuste wedstrijd.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ja, je mag aan meerdere wedstrijden meedoen. Behalve als dat uitdrukkelijk verboden is in het wedstrijdreglement.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Sommige wedstrijden zijn er alleen voor My AVEVE-kaarthouders, andere staan open voor iedereen. Het icoon ‘My AVEVE exclusive’ geeft aan dat de wedstrijd voorbehouden is voor kaarthouders.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden. De winnaars zijn 14 dagen te raadplegen. 

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Dat lees je op de wedstrijdpagina of in het wedstrijdreglement.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

We maken alleen je naam en je stad of gemeente bekend op de website.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Klik hier om de winnaars te bekijken van de laatste wedstrijden. De winnaars zijn 14 dagen te raadplegen. 

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )
Algemene vragen

Via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site.
Klik hier voor onze contactgegevens.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Achteraf een factuur vragen is mogelijk. Hou er wel rekening mee dat daar een hele procedure aan voorafgaat. We raden daarom aan de factuur meteen aan te vragen bij betaling.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Ja, er zijn cadeaucheques van 5 euro, 10 euro en 25 euro. Je kunt ze kopen in je AVEVE-winkel.
De cadeaucheques zijn geldig in alle AVEVE-winkels.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 27 ) ( 1 )

Daarvoor moet je eerst registreren op de My AVEVE-pagina. Wanneer je daarna inlogt, kun je reacties achterlaten.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ja, je kan je ecocheques gebruiken voor de aankoop van:

  • buitenplanten
  • bloembollen en zaden voor buiten
  • niet-gemotoriseerde tuingereedschappen
  • potgrond en teelaarde, meststoffen met biogarantie
  • houtproducten met FSC & PEFC-label
  • compostvaten
  • recuperatietank voor regenwater (hulpstukken voor waterbesparing)
  • oplaadbare batterijen en laders
  • biologische gewasbeschermingsmiddelen
  • tuinonderhoudsproducten
  • herstellingen van producten (bv. druksproeier, grasmaaier,...)
  • producten die bijdragen aan 'duurzaam tuinieren'

Meer informatie vind je op de website van Edenred of Sodexo.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 66 ) ( 1 )

De prijzen op onze site zijn richtprijzen en komen meestal overeen met de winkelprijzen. Maar het blijven richtprijzen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 2 )

Je kunt vragen stellen en klachten melden in je AVEVE-winkel. Of neem contact met ons op via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site. Klik hier voor onze contactgegevens.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 3 )
Vragen over My AVEVE-kaart

De algemene voorwaarden staan op deze site vermeld. Klik hier om ze te raadplegen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Je kunt punten sparen in alle AVEVE-winkels. Je gespaarde punten verzilveren kan alleen in je vertrouwde AVEVE-winkel.

Wil je de winkel wijzigen waar je je korting opneemt? Registreer je eerst op de My AVEVE-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je vertrouwde AVEVE-winkel aan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 54 ) ( 11 )

Je My AVEVE-kaart blijft onbeperkt geldig.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 0 )

Dat hangt af van de voorkeuren die je bepaalde in je My AVEVE-profiel.

Wil je over bepaalde onderwerpen geen informatie meer krijgen? Pas je voorkeuren dan aan in je profiel. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je My AVEVE-profiel terecht. Klik in de grijze menubalk op ‘Persoonlijke informatie’. Pas daar je gegevens aan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Vraag je My AVEVE-kaart in de AVEVE-winkel van je voorkeur en je krijgt je kaart direct mee. Registreer je kaart daarna zelf op www.avevewinkels.be en ontdek de voordelen van het online My AVEVE-profiel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Er zijn drie mogelijkheden:

  • Raadpleeg je punten online. Log in op de My AVEVE-pagina met je wachtwoord en e-mailadres. Je vindt er je huidige saldo.
  • Wanneer je in je vertrouwde AVEVE-winkel inkopen doet, vind je het verzamelde puntensaldo onderaan je kassaticket terug.
  • Geef je My AVEVE-kaart af aan de kassa. De winkelmedewerker vertelt je precies hoeveel punten erop staan.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 1 )

Een My AVEVE-kaart is volledig gratis.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Als je het nummer van je My AVEVE-kaart kent, kan je het puntensaldo in je AVEVE-winkel laten overdragen. Ken je het nummer van de verloren kaart niet, vraag dan best een nieuwe kaart en laat achteraf het puntensaldo overplaatsen. Neem daarvoor contact met ons op. Op deze pagina vind je onze contactgegevens terug.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 4 ) ( 1 )

Ja, de korting is geldig op alle producten.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Stuur ons een e-mail met je vraag. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord. Of neem contact met ons op via telefoon, chat, sociale media of het contactformulier op deze site. Klik hier voor onze contactgegevens.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 1 ) ( 0 )

Neen, met je My AVEVE-kaart spaar je punten bij iedere aankoop. Heb je genoeg gespaard, dan krijg je korting op je aankopen. De gegevens van de winkel waar je de korting krijgt, staan altijd op het kassaticket.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 1 )

Het is mogelijk om je buitenlands adres op te geven. Je kunt het eventueel aanpassen op je My AVEVE-profiel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Vraag je een My AVEVE-kaart aan, dan krijg je 1 kaart en 1 sleutelhanger. Op die manier kunnen twee personen in het gezin gebruik maken van dezelfde kaart.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 1 )

Nee, dat kan niet. Eén kaart, één profiel. Je kunt wel meerdere profielen per gezin maken zonder ze te koppelen aan een kaart. Je hebt daarvoor alleen voor elk gezinslid een uniek e-mailadres nodig.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Ja, dat kan. De punten die je in een andere winkel spaart dan je vertrouwde AVEVE-winkel komen 48 uur na aankoop automatisch bij je totaal. Je gespaarde punten verzilveren kan alleen in je vertrouwde AVEVE-winkel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Werkt je My AVEVE-kaart niet naar behoren, breng ze dan binnen in je AVEVE-winkel. De winkelmedewerker geeft je een nieuwe kaart en zet het puntensaldo over.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Nee, de My AVEVE-kaart is voor iedereen dezelfde, met dezelfde voordelen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Neen, je gespaarde punten vervallen niet.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 3 ) ( 0 )

Je My AVEVE-kaart kan je aanvragen in iedere winkel van AVEVE. Hier vind je alvast een formulier dat je vooraf kan invullen.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Je kan je kaartnummer terugvinden op je My AVEVE-kaart.
Het klantenkaartnummer staat links onder de barcode en bestaat uit 13 cijfers (zonder spaties).
Ieder klantenkaartnummer begint met 10000.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Als je je My AVEVE-kaart thuis bent vergeten, zeg je dat best aan de kassa. Dan wordt er op je kassaticket een barcode gedrukt om de punten bij je volgende bezoek aan de winkel toe te voegen.  Deze barcode is 1 jaar geldig. Als de winkelmedewerker bij je volgende bezoek de barcode én je My AVEVE-kaart scant, komen deze punten bij het saldo op je kaart.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 8 ) ( 0 )
Je leest er alles over in de algemene voorwaarden. Klik hier om ze te raadplegen.
Kort samengevat: we gebruiken je gegevens om je informatie op jouw maat te geven en onze diensten beter op jou af te stemmen.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Wanneer je je My AVEVE-kaart hebt gekregen in de winkel, kan je je in enkele eenvoudige stappen registreren op www.avevewinkels.be en genieten van alle My AVEVE-voordelen:

    • Surf naar www.avevewinkels.be en klik rechts bovenaan op ‘Aanmelden My AVEVE’.
    • Ga naar ‘Registreer je nu!’ en klik op ‘Ik heb een My AVEVE-kaart’.
    • Vul je klantenkaartnummer en je postcode in en klik op ‘Registreren’.
    • Vul je gegevens aan en bewaar ze. (Opgelet: vul een correct e-mailadres in en pas je wachtwoord aan. Volgende keer moet je je aanmelden met je e-mailadres en dit wachtwoord.)
    • Je ontvangt onmiddellijk een e-mail in je mailbox met een bevestigingslink.
    • Klik op deze link om je registratie te voltooien.
Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 0 )

Iedere euro die je uitgeeft in een AVEVE-winkel, geeft recht op 1 punt. Heb je 250 punten gespaard? Dan verschijnt op je kassaticket van je vertrouwde AVEVE-winkel dat je bij je volgende aankoop een korting krijgt van € 2,50.  Deze korting is alleen geldig in je vertrouwde AVEVE-winkel op vertoon van je My AVEVE-kaart. De naam van de winkel waar je korting krijgt staat altijd op het kassaticket.

Er zijn nog meer voordelen:

  • Ontvang exclusieve promoties
  • Krijg nieuwsbrieven op maat in je mailbox
  • Neem deel aan leuke wedstrijden
  • Schrijf je in op onze workshops en bakdemo’s
  • Maak je online boodschappenlijstje of receptenboekje
  • Maak een persoonlijk profiel aan met leuke foto’s en anekdotes 
Hoe nuttig was deze vraag? ( 77 ) ( 12 )
Vragen over het assortiment

Nog niet alle producten staan vermeld op de site. We vullen de ontbrekende producten geleidelijk aan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 12 ) ( 16 )

Je vindt alle details van de promoties op de promopagina. Klik hier om naar deze pagina te gaan.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Neem contact op met je winkel en vraag het na. Klik hier om de winkel van je keuze op te zoeken.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 9 ) ( 16 )

Het basisassortiment is overal hetzelfde. Er zijn wel verschillen tussen AVEVE City, AVEVE Plus en AVEVE. Weet je niet of een bepaald product beschikbaar is? Neem dan contact op met de winkel van je keuze. Klik hier om de gegevens van je winkel op te zoeken.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 0 )

Dieren zijn niet in alle winkels te koop. Je vraagt het best na in je AVEVE-winkel.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 2 ) ( 2 )

Omruilen is mogelijk als het gaat om een vergissing over de maat, het vermogen of de inhoud van een product. Je kan producten retourneren wanneer je aankoop aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • het kassaticket is maximum 14 dagen oud
  • de verpakking is ongeschonden
  • het product is ongeschonden
  • het product werd niet speciaal op vraag besteld 
Hoe nuttig was deze vraag? ( 6 ) ( 1 )

Ja, je krijgt garantie op de artikelen waarvoor dat wettelijk bepaald is. Er is bijvoorbeeld twee jaar garantie op elektro.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 2 )

Nee, dat is niet zo. Het basisassortiment is overal hetzelfde, maar andere producten zijn niet overal beschikbaar. Ben je op zoek naar een product, neem dan contact op met de winkel van je keuze. Klik hier om de gegevens van je winkel op te zoeken.

Hoe nuttig was deze vraag? ( 0 ) ( 1 )